تجربه برنده جایزه ریاضی ایرانی دانشگاه

تجربه: برنده جایزه ریاضی ایرانی دانشگاه اخبار علمی و آموزشی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات شاید 5 سال دیگر , احتمال پیوستن نیمار به رئال

پدر ستاره برزیلی سابق بارسلونا شایعه احتمال جدایی فرزندش از پاری‌سن‌ژرمن جهت پیوستن به کهکشانی‌ها را تأیید نکرد ولی آن را رد هم نکرد.

شاید 5 سال دیگر , احتمال پیوستن نیمار به رئال

احتمال پیوستن نیمار به رئال؛ شاید 5 سال دیگر

عبارات مهم : بارسلونا

پدر ستاره برزیلی سابق بارسلونا شایعه احتمال جدایی فرزندش از پاری سن ژرمن جهت پیوستن به کهکشانی ها را تأیید نکرد ولی آن را رد هم نکرد.

به گزارش خبرآنلاین، پدر نیمار در ارتباط با شایعه ای که اخیراً بعضی رسانه های اروپایی عنوان کرده اند و از احتمال پیوستن پسرش به رئال مادرید حکایت داشته هست، تأکید کرد که فرزند او فعلاً برنامه ای جهت ترک پاری سن ژرمن ندارد.

شاید 5 سال دیگر , احتمال پیوستن نیمار به رئال

نشریه موندودپورتیوو کاتالونیا ماه گذشته منشتر شدن گزارشی ادعا کرد، نیمار 25 ساله – کسی که تابستان امسال با قراردادی 222 میلیون یورویی نوکمپ را به مقصد پارک دو پرنس ترک کرد – در پی اختلافاتی که با هم تیمی اش ادینسون کاوانی و سرمربی اش اونای امری پیدا کرده، جهت ترک پایتخت فرانسه و بازگشت به لالیگا البته جهت بازی در رئال مادرید وسوسه شده است هست. در همین حال سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید و کاسمیرو، هافبک برزیلی این تیم هر دو از پیوستن نیمار به آنها در سانتیاگو برنابئو استقبال کردند که این حرکت آنها به شایعات راجع به آینده مهاجم برزیلی سابق بارسلونا دامن زد.

نیمار پدر در این خصوص به فاکس اسپورت برزیل گفت: اوضاع خیلی عوض کردن کرده است و به همین علت شما هرگز نمی تواند با قطعیت چیزی راجع به آینده بگویید. در حال حاضر ولی ما به ترک پاری سن ژرمن فکر نمی کنم. پاسخ دادن به این سؤال که آیا نیمار می خواهد به رئال مادرید برود یا نه غیرممکن هست. من نمی توانم راجع به چیزی که ممکن است 5 یا 6 سال دیگر رخ دهد صحبت کنم. او الان با PSG قرارداد دارد و تازه به این تیم ملحق شده است هست. او تنها سه ماه است که دارد جهت این تیم بازی می کند و مردم از الان دارند راجع به رفتنش صحبت می کنند. پاسخ دادن به چنین چیزهایی سخت است.

پدر ستاره برزیلی سابق بارسلونا شایعه احتمال جدایی فرزندش از پاری‌سن‌ژرمن جهت پیوستن به کهکشانی‌ها را تأیید نکرد ولی آن را رد هم نکرد.

واژه های کلیدی: بارسلونا | سانتیاگو | رئال مادرید | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار